Általános szerződési feltételek

A 2017. MÁRCIUS 17. NAPJÁTÓL HATÁLYOS
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉS FELTÉTELEK (A TOVÁBBIAKBAN: ÁSZF)

I.

  1. A http://www.compker.hu/ internetes vásárlási felületen (továbbiakban: „a Web-áruház”) elérhető online ajánlatok szolgáltatója, az eladó (továbbiakban: az Eladó):

Cégnév: SOLTRADE EUROPE Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhely: H-1132 Budapest, Visegrádi utca 10. fszt. 31
Cégjegyzékszám: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága által vezetett 01-09-978596
Adószám: 23803141-2-41
Statisztikai számjel: 23803141-4778-113-01
Ügyvezető: Pákai György
Ügyvezető: Horváth Diána

 

Elérhetőségeink:
Tel: +36-1/445-4662
Fax: +36-1/445-4662
E-mail: info@compker.hu
Skype: compker.hu

 

Üzletünk címe: H-1132 Budapest, Visegrádi utca 6.
Nyitva tartás: Hétfőtől - Péntekig: 10:00 órától 18:00 óráig;
                Szombat és Vasárnap: Zárva

 

  1. Az Eladó által üzemeltetett http://www.compker.hu/ Web-áruházban a Vásárló kizárólag a jelen Általános Szerződés Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) megismerését és rendelkezéseinek magára nézve kötelező érvényűként történő elfogadását követően jogosult megrendelést leadni. A Web-áruházba látogató Vásárló a jelen az Eladó által rendelkezésére bocsátott ÁSZF rendelkezéseit elfogadja, továbbá azokat magára nézve kötelező érvényűnek elismeri. Az Eladó a Web-áruházon keresztül kizárólag az ÁSZF szerint értékesíti termékeit, amelyet a Vevő a Web-áruház meglátogatásával, az általa küldött szabályszerű megrendeléssel elfogadottnak és magára nézve kötelező érvényűnek fogad el.
  1. Egyéb, más szerződéses feltételek, különösen a Vevő szerződéses feltételei csak akkor érvényesek, ha azokat az Eladó kifejezetten elismerte. Ilyen esetben a vásárlás sajnos nem lehetséges addig, amíg a Vevő a jelen Általános Szerződéses Feltételeket nem fogadta el.
  1. A Web-áruház részére küldött megrendelés a Vevő számára kötelező érvényű. Az adott termék megrendelésének időpontja azon időpont, amikor megrendelését az Web-áruházon keresztül az Eladóhoz eljuttatja. A Vevő megrendelése kizárólag abban az esetben lép életbe, ha az Eladó a Vevő online megrendelését e-mail-ben visszaigazolta. Felhívjuk a Vevő figyelmét, hogy az Eladó megrendeléskori automatikus válaszlevele kizárólag technikai visszajelzés, az nem minősül a megrendelés visszaigazolásának, az kizárólag a Vevő a tájékoztatását szolgálja arról, hogy az Eladó rendszerébe megérkezett a Vevő megrendelése.
  1. A Vevő a megrendelés elküldésével kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy az Eladó a szerződéskötés céljából e-mailt használjon. Az Eladó nem vállal semmilyen felelősséget azon tévedésekért, amelyet a megrendelő a megrendelés során követ el, sem az internet szolgáltatás minőségéből vagy hiányából eredő teljesítetlen megrendelésekért, sem az e-mail szolgáltatónál technikai okok miatt elveszett levelek miatti teljesítetlen megrendelésekért.
  2. Az Eladó jogosult az ÁSZF-et bármikor, a http://www.compker.hu/ honlapon történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a honlap első használata alkalmával válnak hatályossá a Vevővel szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.
  1. Az Eladó által üzemeltett http://www.compker.hu/ weboldal és Web-áruház a magyar jog szerint működik, így a Web-áruházban kötött minden ügylet vonatkozásában a magyar jogszabályok az irányadóak. A szerződés nyelve magyar. A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat az Eladó nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető.
  1. Az Eladó semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
  1. A jelen ÁSZF vonatkozik az Eladó és a Vevő között a http://www.compker.hu/ Web-áruház útján megkötött minden adásvételi szerződésre. Eltérő rendelkezés hiányában a jelen ÁSZF az Eladó minden ajánlatára, szállítására és szolgáltatására érvényes. Az online vásárlás keretében csak olyan megrendelés kerül befogadásra, amely a jelen ÁSZF-ben írt módon, elektronikus úton érkezik.
  1. A megrendelés és szerződéskötés a Web-áruházban kizárólag cselekvőképes (nagykorú személy, akinek a cselekvőképessége nincs korlátozva vagy kizárva) magyarországi lakóhellyel rendelkező Vevő számára lehetséges.

II.

  1. SZERZŐDÉS TÁRGYA

A Web-áruházban létrejött szerződés tárgya mindenkor az Eladó által a http://www.compker.hu/ Web-áruházban kínált termék.

  1. ÁRAK

A Web-áruházban feltüntetett árak bruttó árak, a mindenkori ÁFA-t tartalmazzák.

  1. Az Eladó a Web-áruházban megrendelhető termék ár a megváltoztatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt és az Eladó által visszaigazolt termék vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja. A legnagyobb gondosság mellett is előfordulhat azonban, hogy Web-áruházban technikai hiba miatt a tényleges piaci ártól jelentősen eltérő, avagy téves ár jelenik meg. Ilyen esetben a rendelés visszaigazolása előtt az Eladó egyeztetés céljából telefonon (vagy e-mail-ben) megkeresi a Vevőt, tekintettel arra, hogy technikai hiba miatt a tényleges piaci ártól jelentősen eltérő, avagy téves árú termékek vonatkozásában az Eladó a megrendeléseket nem fogadja be. Az Eladó a téves árra való hivatkozással esetlegesen támasztott Vevői kártérítési igényekért felelősséget nem vállal.
  1. A termék végleges vételára az ÁFA-val növelt érték, amely ÁFA a számlakiállítás napján hatályos jogszabályokban meghatározott adókulcs szerint kerül kiszámításra. A feltüntetett árak a szállítási költséget nem tartalmazzák.
  1. Az esetlegesen szükséges szerelés, üzembe helyezés költségeit a feltüntetett árak nem tartalmazzák, a szerelés és üzembe helyezés Vevő általi megrendelése esetén a szerelés és az üzembe helyezés költségei az Eladó által a vételáron felül külön felszámításra kerülnek. Az Eladó a vételár megfizetéséig a termék vonatkozásában tulajdonjogát fenntartja. A termék a vételár megfizetéséig az Eladó tulajdonát képezi.
  2. A Web-áruház útján kötött adásvételi szerződés a 45/2014. (II. 26.) számú és a távollevők között kötött szerződésekről szóló Korm. rendelet alapján távollévők közötti jogügyletnek minősül. Kötelező jellegű szerződéses kapcsolat a szerződő felek között megkötött érvényes és hatályos adásvételi szerződés alapján jön létre, amelyhez az alábbiak együttes megléte szükséges:
    1. a Vevő írásos megrendelése, amelynek tartalmaznia kell az áru Web-áruházban megjelölt pontos adatait, a megrendelt mennyiséget; és
    2. az Eladónak a Vevő részére online megrendelésének e-mail-ben történő visszaigazolását;
    3. az Eladó a fenti feltételek együttes teljesülése esetén további külön szállítási szerződést állíthat ki, amit ebben az esetben e-mail-ben szintén megküld a Vevő részére

III.

  1. A RENDELÉS TECHNIKAI MENETE

A könnyű áttekinthetőség érdekében a Web-áruházban a termékeket kategóriákba soroltuk. A kiválasztott kategória nevére kattintva, megnyílik az abban található alkategória, és amennyiben létezik, a további alkategóriák is. Ezeken belül helyezkednek el a termékek, ill. termékcsaládok. A Web-áruházban a Vevő kosaras rendszerben tud közvetlenül vásárolni, azaz a kiválasztott termék a "Kosárba" gombra kattintva a bevásárló kosárba helyezhető.

 

  1. A vásárlás menete a következő:
  • TERMÉK KIVÁLASZTÁSA;
  • KOSÁRBA TÉTEL;
  • A DARABSZÁMOT A KOSÁRBA TÉTEL ELŐTT ÉS UTÁN IS LEHET MÓDOSÍTANI;
  • AMENNYIBEN ROSSZ TERMÉKET HELYEZETT KOSÁRBA AZT A TÖRLÉS GOMB (KUKA IKON) MEGNYOMÁSÁVAL ELTÁVOLÍTHATJA;
  • EZEN FOLYAMATOT ADDIG ISMÉTELHETI, AMÍG AZ ÖSSZES SZÜKSÉGES TERMÉK A KOSÁRBA KERÜL

Fenti lépéseket követően, ha minden a Vevő által megvásárolni kívánt termék a kosárba került, a "Megrendelem" vagy a "Fizetés" gombra kattintva a rendelés összesítő oldalra kerül és az alábbi folyamatok vezérelhetők:

  • az első szekcióban a "KOSÁRÖSSZESÍTŐ"-ben láthatja az összes terméket, mennyiséggel, egységárral és összesített árral. Itt lehetőség van a termék darabszámát változtatni illetve törölni egy terméket a kosárból. amennyiben még szeretne más terméket kosárba helyezni, az a "VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA" gomra kattintással tudja megtenni. Ebben az esetben a kezdőoldalra navigáljuk, a kosárban lévő termékek nem vesznek el;
  • a "FIZETÉSI ÉS SZÁLLÍTÁSI MÓD KIVÁLASZTÁSA" szekcióban van lehetőség először az átvétel módját kiválasztani, majd a fizetési módot. bizonyos szállítási módokhoz bizonyos fizetési módok lehetségesek csak, így előfordulhat, hogy egy adott fizetési mód nem érhető el valamely átvételi módnál.
  • a "RENDELÉSI ADATOK MEGADÁSA" szekcióban amennyiben még nem jelentkezett be, itt megteheti. használhatja a "HAGYOMÁNYOS" regisztrációval történt bejelentkezést, vagy valamely közösségi oldal fiókjának használatával is bejelentkezhet. Közösségi fiók használata esetén engedélyt fog kérni az e-mail cím használatára az első alkalomkor, amelyet engedélyezni kell. A közösségi felhasználói fiókja semmilyen egyéb adatához nem férünk hozzá, nevében nem tudunk közzétenni semmit. Amennyiben regisztrálni szeretne azt a "BEJELENTKEZÉS" gombra kattintásra előugró ablakon a "REGISZTRÁCIÓ"-ra való klikkeléssel teheti meg. Ha regisztráció nélkül szeretné a rendelését leadni, a "SZEMÉLYES ADATOK", a "SZÁMLÁZÁSI ADATOK" valamint, ha kiszállításos átvételt választott, akkor a "SZÁLLÍTÁSI ADATOK" kötelező (csillaggal jelölt) mezőinek kitöltésével teheti meg.
  • A "MEGJEGYZÉS A MEGRENDELÉSHEZ" szekcióban lehetősége van megjegyzést, észrevételt, egyéb kérések írni a rendeléshez. Felhívjuk a figyelmét, hogy ezen esetben a feldolgozás nem automatikusan, hanem manuálisan történik és így az átvételi / szállítási idő hosszabb lehet.
  • Ha minden szükséges adatot megadott, a "VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK" (ÁSZF) elolvasását és elfogadását a zöld négyzetbe való klikkeléssel igazolja. Az "Elolvastam és elfogadom a vásárlási feltételeket (ÁSZF)" szövegre kattintva, egy felugró ablakban jelenik meg az aktuális ÁSZF.
  • A megrendelés befejezéséhez a "RENDELÉS ELKÜLDÉSE" gombra kattintson.
  • Ezt követően egy ablakban összesítve látja a rendelése összes adatát. Ha módosítani kíván bármin, azt a "VISSZA" gombbal, tudja megtenni, ahol ismét minden adat szerkeszthetővé válik.
  • Ha minden adatot rendben talált a "MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE" gombra kattintva véglegesítheti a megrendelést.
  1. A megrendelésről automatikus visszaigazoló e-mail-t küldünk, amely tartalmazza a rendelés adatait. Ezen e-mail nem minősül a rendelés elfogadásának és visszaigazolásának, csak a tájékoztatást szolgálja, valamint jelzi, hogy a rendszerünk technikailag fogadta a megrendelését.
  1. Amennyiben az automatikus visszaigazoló e-mailben hibás adatot lát, vagy módosítani szeretne, semmiképpen NE ADJON LE ÚJ RENDELÉST, hanem az ügyfélszolgálatunkon jelezze telefonon vagy e-mailen, hogy milyen módosítást kér.

IV.

  1. FIZETÉS: A megrendelt termékek vételárának kiegyenlítése ÁTUTALÁSSAL VAGY UTÁNVÉTELLEL VAGY KÉSZPÉNZBEN VAGY BANKKÁRTYÁVAL lehetséges. A Web-áruházban a termékeknél kétféle eladási ár jelenik meg: "FOGYASZTÓI ÁR" és "KEDVEZMÉNYES ÁR".
  1. A "KEDVEZMÉNYES ÁR" kizárólag a Web-áruházban leadott rendelések esetén érvényes, amennyiben a fizetés készpénzzel az üzletben, utánvéttel a futárnál vagy átutalással történik.

Telefonon, személyesen, e-mailben és egyéb módon leadott rendelésre nem vonatkozik a "Kedvezményes ár". Ezen fizetési módokra kedvezményt biztosítunk, amely kedvezményt a "Kedvezményes ár" már tartalmazza. Minden egyéb megrendelési és fizetési módnál a "Fogyasztói ár" érvényes.

  1. ÁTUTALÁSOS FIZETÉS futárcéges átvétel és személyes átvétel estében is lehetséges, amikor a díjbekérőt elektronikus úton előre megküldjük és a számlánkra történő jóváírás után vehető át termék vagy indítjuk a futárral a csomagot. Kérjük, hogy ne utaljon a számlánkra addig, amíg a díjbekérőt nem küldtük el e-mailben. Az átutalás megjegyzés vagy közlemény rovatban az azonosíthatóság érdekében a díjbekérő Bizonylat számát kötelezően fel kell tüntetni.

Az átutalásos fizetésre kedvezményt biztosítunk Web-áruházban történő megrendelés esetén, a kedvezményt a "Kedvezményes ár" már tartalmazza.

  1. A termék átvételekor személyazonosságát mind a Vevő, mind pedig az esetlegesen a Vevő képviseletében eljáró meghatalmazott köteles igazolni. Abban az estben, ha az árut nem az áru vonatkozásában kiállított számlán szereplő Vevő veszi át, az Eladó a Vevő képviseletében eljáró harmadik személy részére kizárólag a Vevő által adott írásbeli meghatalmazás ellenében adja ki, mely meghatalmazást a Vevő köteles az Eladó részére e-mailben előre megküldeni vagy a meghatalmazott az Eladó részére köteles papír alapon az áru átvételét megelőzően átadni. A meghatalmazásnak tartalmaznia kell a Vevő, mint meghatalmazó családi és utónevét, a meghatalmazott családi és utónevét és a felek egy-egy arcképes okmányának számát. Ez az eljárás mind a Vevő, mind az Eladó érdekeit szolgálja, hogy egy előre kifizetett termék a jogos tulajdonosához kerüljön.
  1. UTÁNVÉTELES FIZETÉS kizárólag futárcéges kiszállítás esetén és 200.000-Ft értékhatárig lehetséges.

A 200.000,-Ft értékhatárt meghaladó csomagküldéses szállítással rendelkező megrendelések esetén kizárólag átutalásos fizetésre van lehetőség. A Web-áruházban történő megrendelés esetén az Eladó az utánvétes fizetésre kedvezményt biztosít, a kedvezményt a "Kedvezményes ár" már tartalmazza.

  1. KÉSZPÉNZES FIZETÉS személyesen, bolti átvétel esetén lehetséges. A Web-áruházban történő megrendelés esetén az Eladó a készpénzes fizetésre kedvezményt biztosít, a kedvezményt a "Kedvezményes ár" már tartalmazza.
  1. BANKKÁRTYÁVAL TÖRTÉNŐ FIZETÉSRE bolti személyes átvétel esetén van lehetőség, de a bankkártyás fizetés esetében az Eladó kedvezményt nem biztosít (készpénzfizetési kedvezményt), így ezen ár eltérő, melyet az Eladó külön jelez a termékeknél. A megrendelés leadása után az Eladó visszaigazoló levelet küld a Vevőnek, amely tartalmazza a teljes bruttó vételárat, az esetleges kedvezményeket, valamint a szállítás költségét. Bankkártyás fizetéskor a normál "Fogyasztói ár" érvényes.
  1. Amennyiben a megrendelt termék ellenértéke, a termék Eladó áruraktárába történt megérkezését követő 3 naptári napon belül hiánytalanul nem kerül jóváírásra az Eladó pénzforgalmi számláján, az Eladó jogosult az Eladó és Vevő között létrejött szerződéstől egyoldalúan elállni és a Vevő megrendelését törölni. Az Eladó az elállással érintett ügylet vonatkozásában felmerült adminisztrációs és logisztikai költségeket jogosult a Vevőre hárítani.
  1. Az Eladó üzletében történő áruk átvétele és a többi termékkel történő összehasonlítása, kipróbálása előzetes időpont-egyeztetés alapján történik, kizárólag az Eladó telefonos vagy e-mail visszaigazolását követően. Az Eladó az áruhoz minden esetben mellékeli a hatályos jogszabályokban előírt és a kereskedelemben megszokott leírást, jótállást és a számlát.
  1. AZ INTERNETES (ONLINE) BANKKÁRTYÁS FIZETÉSRŐL: A Web-áruház részére az OTP Bank Nyrt. (a továbbiakban: Bank) biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által.

Ügyfélszolgálat, Kapcsolat: www.otpbank.hu
T.: 06 1/20/30/70 366 6666 • 06 40 366 666

  1. Bankkártyás fizetéskor a Vevő átirányításra kerül a Bank fizetőoldalára, így a fizetés nem a Web-áruház oldalán, hanem közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik. Az Eladó semmilyen formában nem fér hozzá és nem nyer betekintést a Vevő kártya-, illetve a mögötte álló számla adataiba, számába, lejárati dátumába.
  1. A bankkártyával történő fizetéshez a Vevőnek az alábbi adatokra van szüksége:
  • Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
  • Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
  • Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben a kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt üresen kel hagyni)
  1. A Web-áruházban a Vevő az alábbi kártyatípusokkal fizethet:
  • MasterCard (dombornyomott)
  • Visa (dombornyomott)
  • American Express (dombornyomott)
  • Electron (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, a Vevő természetesen fizethet kártyájával a web-áruházban. Pontos tájékoztatásért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz. Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
  • Maestro Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy a kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával.
  1. Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a

Verified by Visa/MasterCard Secure  Code (VbV/MSC) szolgáltatást.

A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt. Amennyiben a kártyát kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy a kártyatulajdonos azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A Web-áruház átirányítja a Vevőt a Bank oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áru/szolgáltatás ellenértékének kiegyenlítése.

Amennyiben a Vevő bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és a Vevő ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik. Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is a Bank fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank
automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást.

A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, a Vevő értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a Web-áruház felületére. Amennyiben a Vevő az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.

V.

  1. TERMÉK SZEMÉLYES ÁTVÉTELE: Személyes átvétel az üzletben (Fizetés lehetséges: készpénzzel az üzletben, előre utalással vagy bankkártyával az üzletben)

Üzletünk címe: H-1132 Budapest, Visegrádi utca 6.
Nyitva tartás: Hétfőtől - Péntekig: 10:00 órától 18:00 óráig;
Szombat és Vasárnap: Zárva

Várható átvételi idő: A megrendeléstől számított egy (1) munkanap. Amennyiben a rendelt termék elérhető az Eladó raktárában értesítést küld a Vevőnek e-mailen vagy/és sms-ben, mely után a Vevő személyesen megvásárolhatja a kiválasztott terméket. A rendelt és a raktárban elérhető terméken az Eladó a regisztrációt a Vevőnek három (3) napig fenntartja, a határnap elteltét követően az Eladó a regisztrációt törli a nyilvántartásból, így az Eladó a határidő leteltét követően nem garantálja, hogy a tárgyi termék az Eladó belső raktárában elérhető lesz és azt a Vevő személyesen meg tudja vásárolni.

  1. KISZÁLLÍTÁS FUTÁRSZOLGÁLATTAL (Fizetés lehetséges: utánvéttel, készpénzzel a futárnak vagy előre utalással)

A terméket az Eladó szerződéses partnere szállítja ki (GLS), de szükség esetén az Eladó harmadik fél segítségét alvállalkozóként/közreműködőként igénybe veheti, vagy a szállítást az Eladó végzi.
Az Eladó a termék raktárba való megérkezést e-mailben jelezi a Vevőnek és a termék csomagolását követően átadja a futárnak, melyről a Vevő részére külön e-mail értesítést küld.

DÍJ
 

A kiszállítás díjai:

  •  1 - 15.000 Ft között: 1290 Ft
  •  15.000 Ft felett: 990 Ft

Az alapdíjat a következő súly és értékhatárok növelik:

  • Súly felár:
  • 0 - 15 kg - 0 Ft
  • 10 - 20 kg - 350 Ft
  • 20 - 25 kg - 600 Ft
  • 25 - 30 kg - 1.000 Ft
  • 35 - 50 kg - 1.600 Ft
  • 50 kg felett: Egyedi ár, vagy több csomagra bontás
  • Utánvét felár:
  • 1 - 150.000 Ft - 0 Ft
  • 150.001 - 200.000 Ft - 600 Ft
  • 200.001 - 300.000 Ft - 1.500 Ft

Amennyiben a termék értéke meghaladja a 300.000 Ft-ot, az Eladó utánvétes csomagot nem küld, 300.000,-Ft értékhatár felett a termék vételára kizárólag előre utalásos fizetéssel teljesíthető.

  1. Különleges termékeknél előfordulhat, hogy a súlyhatárt nem haladja meg a csomag, de a maximális körméretet igen. Ebben az esetben az Eladó felveszi a kapcsolatot Vevővel egyeztetést céljából.
  1. Amennyiben a határidő bármilyen oknál fogva nem tartható az eladó telefonon vagy e-mailen erről tájékoztatást küld az Vevőnek, ebben az esetben a Vevő az Eladóval szemben kárigénnyel nem élhet.
  1. Amennyiben a szállító a terméket bármely okból pl. rossz, vagy pontatlan megadott cím, Vevő, átvevő nem jelenik meg az átadáskor, a kiszállítási díjat nem fizetik meg; avagy egyéb esetben, amennyiben a terméket bármilyen akár kisebb hibára való utalással Vevő nem veszi, vagy nem tudja átvenni, stb.) úgy a terméket a szállító értesítés hagyása mellett visszaszállíthatja az Eladónak. Ezt követően az Eladó és a Vevő egy új szállítási időpontot egyeztetnek. A Vevő hibájából meghiúsult kézbesítés miatti első két kiszállítási kísérlet díjmentes, de ezt követő újbóli kiszállítás költségei minden esetben az Vevőt terhelik. Kézbesíthetetlenség esetén a címzett Vevővel szemben az Eladó jogosult jogi eljárást kezdeményezni a szállítási, csomagolási és egyéb adminisztrációs költség megtérítése címén.
  1. Fentiekre tekintettel elengedhetetlen, hogy a Vevő az Eladó részére olyan címet adjon meg, ahol az egyeztetett időben át tudja venni a terméket. Telefonos elérhetőségéhez olyan telefonszám szükséges, amelyen a Vevő napközben is elérhető. Az Eladó ügyfélszolgálata e-mailben minden esetben tájékoztatja a Vevőt a szállítás várható időpontjáról.
  1. A 100.000 Ft-ot meghaladó rendelés esetén a termék kiszállítását megelőzően az Eladó a Vevőt adategyeztetés céljából telefonon keresheti.
  1. A termék kézbesítéskor a Vevő köteles a csomagot és tartalmát megvizsgálni. Abban az esetben, ha a Vevő a terméken sérülést észlel köteles azt a szállítónak jelezni és a szállítóval a sérülés tényéről jegyzőkönyvet felvetetni. Fentiek elmulasztása esetén az Eladó a termék sérülése vonatkozásában utólagos reklamációt nem fogad el.
  1. Várható szállítási (kézbesítési) idő: A megrendeléstől számított 2 munkanap
  1. PICK PACK PONTON VALÓ CSOMAGÁTVÉTEL (FIZETÉS LEHETSÉGES: ELŐRE UTALÁSSAL)

Technikai okok miatt Pick Pack Pontos átvétel esetén jelenleg csak előre utalásos fizetés lehetséges, készpénzzel az átvételi ponton nem.

A szállítás díja: 990 Ft

A termék/csomag maximális mérete 60x50x50cm, súlya pedig maximum 20kg lehet. Ezen méretet és súlyt  meghaladó csomagokat az Eladó automatikusan több csomagra bontva küldi, ez esetben minden egyes csomag díja 990 Ft. Amennyiben a csomagokra bontás nem lehetséges, pl. csomag mérete túl nagy, az Eladó a Vevővel egyeztetve más szállítási módot ajánl fel. Az Eladó a Vevő részére a termék raktárba való megérkezését e-mailben jelezi, majd a csomagolást követően a terméket futárnak átadja, aki azt az átvételi pontra szállítja, a termék megérkezéséről az Eladó a Vevő részére külön e-mail Pick Pack Pont értesítést küld, a csomag átvehető. Várható átvételi idő: Budapesten a megrendeléstől számított 2 munkanap, országosan a megrendeléstől számított 3 munkanap.

VI.

TELJESÍTÉS HELYE, SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK. Rendelés teljesítése Magyarország területére érvényes. Magyarország területén kívülre csak külön egyeztetés esetén tudunk rendelést elfogadni. A szállítási címet (a teljesítés helyét), a Vevő által leadott megrendelés alapján határozzuk meg. Amennyiben a szállítás a Vevő szállítóeszközével történik, abban az esetben a teljesítés helye az Eladó üzlete. A termék sérülésének kockázatát az átvétel pillanatától a Vevő viseli.

VII.

  1. ELÁLLÁSI JOG. A fogyasztónak minősülő személynek a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 naptári napon belül joga van feltétel és indoklás nélkül elállni vásárlási szándékától, kivéve egyedi méretű és/vagy gyártású termék esetén. Az elállási határidő a termék átvételekor kezdődik.
  1. A Vevő az elállási szándékát legkésőbb a fenti határidő lejáratának napján jelezheti az Eladó részére.
  1. Javasoljuk, hogy az elállásra vonatkozó nyilatkozatot e-mailen küldjék meg az info@compker.hu címre, "Elállás" tárggyal, a gyorsabb ügyintés érdekében a jelen ÁSZF mellékletét képező formanyomtatvány használatával. A Vevő az elállási nyilatkozatának a megküldésétől számított indokolatlan késedelem nélkül, de legfeljebb 14 naptári napon belül köteles az árut a saját költségén visszaküldeni az Eladó részére.
  1. Elállás esetén az Eladó köteles a termékért kifizetett vételárat, beleértve a szállítási és csomagolási költséget is, visszatéríteni a Vevőnek legkésőbb az elállást, illetve a termék visszaszolgáltatását követő tizennégy naptári napon belül.
  1. Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a Vevőnek saját költségén kell gondoskodnia. A Vevő az elállással érintett terméket utánvétellel nem küldheti vissza az Eladó részére, utánvételes átvételt az Eladó nem teljesít, amelyet a Vevő kifejezetten elfogad.
  1. A terméket kérjük, hogy megfelelően csomagolva, amennyiben az lehetséges az eredeti számlával, vagy annak másolatával küldjék vissza számunkra, így segítve munkánkat.
  1. Az Eladó felhívja a Vevő figyelmét, hogy a jelen pontban írt, Vevőt megillető elállási jogot a Vevő mindenkor a jóhiszeműség és tisztesség (Ptk. 1:3. §), a joggal való visszaélés tilalmának (Ptk. 1:5. § (1) bek., valamint a rendeltetésszerű joggyakorlás alapelvének megfelelően köteles gyakorolni.

    Az Eladó felhívja a Vevő figyelmét, hogy amennyiben a terméket nem rendeltetésszerűen, vagy a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladóan használta, akkor az Eladó kártérítést követelhet a termék esetleges meghibásodása, károsodása és értékcsökkenése miatt. Az Eladó kizárólag sérülésmentes termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a Vevő részére megtéríteni. Vevő a Vevő által visszaküldött termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból, sérüléséből, a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő értékcsökkenésért felel, és az Eladó a termék értékcsökkenését jogosult a termék Vevő részére visszatérítendő árából levonni. Fentiekre tekintettel az Eladó a Vevő által visszaküldött terméket bevizsgáltatja, vizsgálva a termék általános állapotát, különös tekintettel a használatának időtartamára, a termék visszaküldéséig teljesített üzemidejére.
  1. A teljesség igénye nélkül termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó meghaló használatnak tekintjük a következőket:
  • Merevlemez: 30 percet meghaladó használat
  • Fényképezőgép: 10 expozíciót (Expó) meghaladó használat
  • Alaplap: A beépítés már használatnak tekintjük, ugyanis beépítés nélkül is megállapítható 100%-ban, hogy az adott alaplap megfelelő-e a mellékelt és online elérhető dokumentáció alapján, amennyiben a rendelt egyedi gyártói cikkszám megegyezik az alaplapon található cikkszámmal. Amennyiben nem biztos, hogy milyen típusra van szüksége, kérje szakember segítségét. Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésükre.
  • SSD: 30 percet meghaladó használat
  1. Elállás esetén, ha postai úton vagy futárral történik a visszaküldés, kérjük NE az Eladó székhelyére küldjék, hanem az Eladó üzletének postacímére: 1132 Budapest, Visegrádi utca 6. - Compker. Alaposan és biztonságosan csomagolják be a terméket, mert a szállítás során keletkezett sérülésekért a Vevő tartozik felelősséggel.
  1. Az elállásra vonatkozó részletes szabályozás megtekinthető:
    http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=167547.260043
  1. Az Eladó és a Vevő köteles megtenni mindent, hogy a szerződéses viszonyból származó esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján, peren kívül rendezzék. Amennyiben peren kívüli tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezése, a szerződő felek a területileg illetékes Bírósághoz fordulhatnak.

VIII.

SZAVATOSSÁG

  1. KELLÉKSZAVATOSSÁG: Vevő az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén a Vevő az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Vevő érvényesíteni már nem tudja.

    Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

    Vevő választása szerint kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Vevő nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére a Vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy végső esetben a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

    A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot. A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni az Eladóval. A vásárló közvetlenül az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

    A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vevő igazolja, hogy a terméket az Eladótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben az Eladó csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vevő részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben az eladó bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vevőnek felróható okból keletkezett, nem köteles a Vevő által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. Ha a Vevő a szavatossági igényét a terméktől- a megjelölt hiba szempontjából- elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.
  1. TERMÉKSZAVATOSSÁG: A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Vevő választása szerint a 1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Vevőt azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Vevő a gyártóval szemben érvényesítheti.

    Termékszavatossági igényként Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vevőnek kell bizonyítania. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét a Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A vevő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős. Vevő termékszavatossági igényét a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A gyártó, forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

    - a terméket nem üzleti tevékenysége körébe gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
    - a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy
    - a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

    A gyártónak, forgalmazónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
  1. JÓTÁLLÁS. A Web-áruházban kapható termékekre a vonatkozó jogszabály szerinti jótállási feltételek érvényesek. Hibás teljesítés esetén az Eladó jótállásra köteles az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet rendelkezésének megfelelően. A kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék vásárlónak történő átadásának a napja.

    A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik. A jótállási jogokat kizárólag a fogyasztónak minősülő Vevő („Fogyasztó”) érvényesíthet.

    Az Eladó bizonyos termékek vonatkozásában a kötelező jótállási időn túl (1 év), további (önként vállalt) 1 vagy 2 évi jótállási időt vállalhat, illetve előfordul, hogy olyan termék vonatkozásában is biztosítja a jótállást, amely a Korm.rendelet értelmében nem tartozik kötelező jótállás alá. A jótállási ideje minden esetben a termék tájékoztatójában, a Web-áruházban feltüntetésre kerül.

    Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Vevő részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát
  • szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést az Eladó, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
  • rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
  • helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
  • elemi kár, természeti csapás okozta.

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a Vevő:

  • elsősorban választása szerint kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az az Eladónak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a Vevőnek okozott érdeksérelmet.
  • ha az Eladó a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Vevő érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a Vevőnek a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a Vevő választása szerint a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát az Eladó költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Ha a Vevő a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, az Eladó nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A kijavítást vagy kicserélést a termék tulajdonságaira és a Vevő által elvárható rendeltetésére figyelemmel megfelelő határidőn belül, a Vevő érdekeit kímélve kell elvégezni. Az Eladónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Vevő a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik. A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek az Eladót terhelik.

A Vevőt azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül Fogyasztót a jótállásból fakadó jogok az IX. 1. és az IX.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

IX.

SZAVATOSSÁGI IGÉNYEK ÉRVÉNYESÍTÉSE, PANASZKEZELÉS

 

  1. KIFOGÁSOK, REKLAMÁCIÓK. A Vevő köteles a termék minőségét közvetlenül az átvétel után ellenőrizni. Amennyiben a Vevő a termék átvételekor hibát, sérülést tapasztal, avagy bármilyen kifogással kíván élni, akkor köteles azt feltüntetni a szállítólevélen és köteles azonnal kapcsolatba lépni az Eladóval, ahol haladéktalanul gondoskodnak a termékek rendeltetésszerű használhatóságának biztosításáról.
  1. Mennyiségi vagy a rendeltetésszerű használatot akadályozó hibák reklamációját a Vevő az áru átvételétől számított 3 munkanapon belül köteles bejelenteni, amely időközön belül a termék megvizsgálását követően az Eladó a terméket kicseréli. A rejtett hibát a felfedezése után 3 napon belül, de legkésőbb az áru átvételétől számított 2 hónapon belül kell jelezni.
  1. A reklamációt írásban kell benyújtani, a garanciális idő szempontjából az átvétel dátuma a mérvadó. A minőségi reklamáció megítélése szempontjából a meghibásodást mintával vagy hivatalos szakértői véleménnyel kell igazolni. Amennyiben a szerződő felek nem egyeznek meg másképpen, a reklamáció nincs befolyással a teljes számlázott összegre vonatkozó fizetési kötelezettségre.
  1. A kifogások, reklamációk Vevő termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az Eladó alábbi elérhetőségeken keresztül terjesztheti elő.

Ügyfélszolgálati iroda: H- 1132 Budapest, Visegrádi utca 6.
Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje:
Hétfőtől - Péntekig: 10:00 órától 18:00 óráig;
Szombat és Vasárnap: Zárva
 

Szerviz: H- 1132 Budapest, Visegrádi utca 6.
Szerviz nyitvatartási ideje:
Hétfőn és Szerdán és Pénteken: 10:00 órától 14:00 óráig;
Kedden és Csütörtökön: 14:00 órától 18:00 óráig;
                  Szombat és Vasárnap: Zárva

 

Kapcsolattartó személy: Pákai György
Tel: +36-1/445-4662.
Fax: +36-1/445-4662.
E-mail: info@compker.hu;
Skype: compker.hu
Kötelező válaszadási idő e-mailen beérkezett megkeresésekre: 2 munkanap.

  1. Az Eladó a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor az Eladó a panaszról jegyzőkönyvet, melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőriz, vesz fel.

    Az Eladó a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben köteles a Vevőnek átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni. Az Eladó a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vevőnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben az Eladó az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt az Eladó egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

    Az Eladó hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti. A panasz elutasítása esetén az Eladó az elutasítás indokáról tájékoztatja a vásárlót.
  1. Amennyiben az Eladó és a Vevő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a vásárló számára:

    - Bejegyzés a vásárlók könyvébe: A vásárlók könyve az Eladó üzletében elérhető. Az ide írott bejegyzésekre az Eladó 30 napon belül írásban válaszol.

    - Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál: Amennyiben a Vevő a fogyasztói jogainak a megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A helyileg illetékes fogyasztóvédelmi hatóság megnevezése és elérhetősége:

    Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség (Cím: 1052 Budapest, Városház u. 7.; Postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144.; Telefonszám: +36 1 450 2598; E-mail: fogyved_kmf_budapest@nfh.hu). Interneten keresztül a hatóság honlapján a panaszbejelentés menüpont alatt megtalálható elérhetőségeken, például a fogyved_kmf_budapest@nfh.hu címen.

    - Békéltető testület: A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a Vevő eljárást kezdeményezhet az Eladó székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél:

    A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület
    Székhely:1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
    Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
    E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
    Fax: 06 (1) 488 21 86
    Telefon: 06 (1) 488 21 31

    - Bírósági eljárás: Vásárlóként jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének a bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében.
  1. Az Eladó felhívja a Vevő figyelmét, hogy a számítástechnikai eszközök összeszerelése szakértelmet igényel, mennyiben nem rendelkezik ezzel, kérjük, hogy forduljon szakszervizhez, mert a szakszerűtlen szerelésből adódó meghibásodásra jótállási kötelezettségünk nem terjed ki. Mindennemű ezzel kapcsolatos kárigényre a beépítést végző szakszerviz vagy szakember tartozik felelősséggel, a beépítést igazoló számla alapján.

X.

  1. ADATVÉDELMI NYILATKOZAT Az Eladó bármely a Web-áruház, a weboldal használata során tudomására jutott személyes adatot az Információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. CXII. törvény rendelkezései szerint kezel. Amennyiben a Vevő bármely személyes adatát eljuttatja az Eladóhoz, akkor azzal önkéntes és e tájékoztatáson alapuló és kifejezett hozzájárulását adja ahhoz, hogy azt az Eladó az ügylet jellege által meghatározott célból és ideig - nyilvántartsa és kezelje.
  1. Az Eladó a vevői, partnerei és egyéb ügyfelei személyére, adataira, a Web-áruházzal fennálló üzleti kapcsolataira vonatkozó valamennyi információt üzleti titokként kezel. A jelen adatvédelmi nyilatkozatban nem szabályozott kérdésekben a magyar jog az irányadó. Bármelyik rendelkezés érvénytelensége vagy érvénytelenné válása a többi rendelkezés érvényességét nem érinti.

    Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-86028/2015.

    A www.arukereso.hu (Naspers OCS Hungary Kft. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Adószám: 24868291-2-42, Cégjegyzékszám: 01-09-186759) Megbízható bolt programjának működése érdekében az itt történő vásárlások után a Vevő e-mailcíme, illetve az általa megvásárolt termék megnevezése az arukereso.hu részére továbbításra kerül. Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés igénylése és megjelenítése. Az így továbbított személyes adatokat az Naspers OCS Hungary Kft. a www.arukereso.hu Adatvédelmi és adatkezelési szabályzatának megfelelően kezeli.

XI.

EGYÉB

  1. A weboldalon, Web-áruházban szereplő árlistákon, leírásokon, készletinformációkon, képeken és rajzokon valamint egyéb dokumentumokon megadott adatok az áru méretére, súlyára, árára, színére és egyéb jellemzőire vonatkozóan csak tájékoztató jellegűek, minden igyekezetünk ellenére tartalmazhatnak hibákat, melyekből adódó károkért felelősséget nem válallunk. Kérjük a gyártó weboldalán tájékozódjon a pontos technikai jellemzőkről! A gyártó mindennemű előzetes bejelentés nélkül megváltoztathatja egy adott termék műszaki jellemzőjét vagy csomagolt tartozékait, melyekért felősséget nem vállalunk. Az Eladó a termékek műszaki továbbfejlesztésével illetve megszűntetésével kapcsolatos jogát fenntartja.
  1. A weboldalon való vásárlás feltételezi a Vevő részéről a Számítógépének és az Internet technikai és műszaki korlátinak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.
  1.  Az Eladó nem vállal felelősséget a szállítók és gyártók részéről fellépő szállítási akadályoztatásért. Amennyiben a szállítás vagy a megállapodott szállítási határidő betartása olyan körülmény miatt, amely az Eladó hatáskörén kívül áll, nem lehetséges, úgy az Eladó jogosult, a szerződéstől részben vagy teljesen visszalépni. Az Eladó a Vevőt erről haladéktalanul tájékoztatja. Kártérítési igények ebben az esetben kizártak. Amennyiben a fizetés vagy a Vevő számlájának megterhelése már megtörtént, úgy az Eladó ezeket az összegeket díjmentesen visszautalja.
  1. A jelen szerződéses feltételek bizonyos rendelkezéseinek érvénytelensége a szerződéses feltételek többi rendelkezésének érvényességét nem érinti. A felek kötelesek az érvénytelen rendelkezést olyan rendelkezéssel helyettesíteni, amely az eredeti rendelkezés céljának a leginkább megfelel.
  1. A jelen feltételek fejezeteinek címei kizárólag az átláthatóságot szolgálják, és azok szövegezése nem használható fogalom-meghatározásként.
  1. Az Eladó által üzemeltetett Web-áruház, weboldal az alábbi törvényekben foglaltak alapján jár el:

XII.

MELLÉKLETEK


  1. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

 

Címzett:3

 

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:4

 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:5

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

 

 

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

 

 

Kelt: