Üdvözlünk a Compker webáruházában!
H-P : 10:00 - 18:00 (1) 445 46 62 1132 Budapest,
Visegrádi u. 6.

GY.I.K.

Megrendelés előtti legfontosabb kérdések (rendeléssel kapcsolatos legfontosabb kérdések)
Rendelni szeretnék

Hogyan rendelhetek?

Rendelésedet leadhatod webáruházunkban, telefonon és emailben is. A gyorsabb ügyintézés és a kedvezőbb ár miatt webáruházunkban történő rendelést javasoljuk. Kizárólag ebben az esetben érvényes a kedvezményes árunk.

Kell e regisztrálnom a megrendelés leadásához?

A megrendelés leadásához nem szükséges fiókot létrehoznod, ugyanakkor érvényes számlázási (szállítás esetén szállítási) adatokat, valamint telefonszámot és email címet ebben az esetben is meg kell adnod. A regisztrációval vagy közösségi fiókkal való bejelentkezés (Facebook, Google+) mellett szól, hogy rendelésedet könnyedén nyomon tudod követni a fiókodban. A Compker mindig törekedett arra, hogy a rendeléshez csak a nagyon szükséges, minimális adatokat kérjük be tőled.

A megrendelés után mikor kapom meg a termékeket?

A termék adatlapon és a visszaigazolásban megadott dátumok az irányadók. Ritkán előfordulhat, hogy a legnagyobb igyekezetünk ellenére a termék beérkezése késhet. Amennyiben ez megtörténik, minden esetben felvesszük veled a kapcsolatot emailben vagy telefonon. Több termék rendelése esetén mindig a legkésőbbi időpontot vedd figyelembe, ha egyben szeretnéd átvenni a rendelésed.

Hogyan fizethetek?

  • Bankkártyával: Webáruházban rendelés leadásakor online, vagy személyesen az üzletünkben az átvételkor
  • Készpénz: Személyesen az üzletünkben átvételkor vagy a futárnál a csomag kézbesítésekor
  • Átutalás: Előre utalással díjbekérő alapján, amit a megrendelést követő 1 munkanapon belül küldünk

Van lehetőség utalvánnyal/részletre fizetni?

Jelenleg nincs lehetőség sem utalvánnyal sem pedig részletre vásárolni.

Mikor és hogyan történik a szállítás?

Megrendeléskor a következő átvételi módok közül választhatsz:

  • Személyesen a Visegrádi utcai üzletünkben.
  • Csomagként a GLS futárszolgálat, valamint a PickPack pontok állnak a rendelkezésedre.

Hogyan számítjuk ki a végső árat?

A rendelésed értéket a termékek árának összege, a szállítási díj, valamint a választott szolgáltatások összege adja. Amennyiben utánvétes fizetést választasz, úgy plusz kezelési költség terhel, a nagyobb és nehezebb termékek szállítási díjáról pedig személyesen egyeztetünk veled.

Használt alkatrészt beszámítunk?

Használt alkatrészedet sajnos nem áll módunkban beszámítani

Mennyibe kerül a szállítás?

Az alábbi linkre kattintva tájékozódhatsz a szállítási díjainkról.

Ha ugyanazon termékből több darabot rendelek, miért növekedhet az ár?

A webáruházunkban található termékek árai kiskereskedelmi mennyiség esetén a beszállítói készletek alapján kerülnek meghatározásra. Előfordulhat, hogy egy termék több darab-os rendelése esetén a legolcsóbb beszállítónál nem áll rendelkezésre elegendő mennyiség. Amennyiben a maradék darabszámot más (drágább) forrás(ok)ból tudjuk biztosítani abban az esetben a termék egy darabra vetített átlagára már magasabb lehet az eredeti, egy darabos árnál. Ilyen esetben mindig felvesszük a kapcsolatot Veled.

Rendelésemből kaphatok további kedvezményt?

A Compker folyamatosan törekszik a pillanatnyilag elérhető legjobb árak elérésére. Ez sajnos azzal jár, hogy a már meghatározott árainkból további kedzményt csak nagyon speciális esetekben (50-100+ darabszám esetén) tudunk adni.

Nem találok egy terméket a webáruházban, be lehet szerezni?

Amennyiben nem találsz egy terméket a kínálatunkban kérlek írd meg mire van szükséged az info@compker.hu email címünkre, kollégáink rövid időn belül válaszolnak.

Folyamatban lévő megrendeléssel kapcsolatos legfontosabb kérdések
Rendelésem foyamatban

Meddig vehetem át a megrendelésemet?

Személyes átvétel esetén a rendelés átvételéről szóló SMS és e-mail üzenetet követő:

  • Készpénzes fizetés esetén: 3 munkanapon belül
  • Amennyiben már kifizetetted a rendelésed, akkor nincs időkorlát.

Pick Pack Ponton történő átvétel esetén a rendelés átvételéről szóló SMS és e-mail üzenetet követő 3 munkanapon belül.

Futárszolgálatos kiszállítás esetén a futár díjmentesen kétszer próbálja kézbesíteni a csomagot. Amennyiben nem megfelelő az időpont vagy a cím, webes felületen vagy telefonon is tudod jelezni és módosítani a GLS-nél.

Hogyan tehetem gördülékenyebbé személyes átvétel esetén a kiszolgálás sebességét?

Kérlek írd fel a rendelés sorszámát (pl #192154), hogy kollégáink gyorsabban meg tudják találni a leadott vásárlásodat.

Miért nem kaptam visszaigazolást a megrendelésemről?

Automatikus visszaigazolást a rendelésről minden esetben e-mailben küldünk. Azonban ez még nem a rendelésed elfogadása, csupán egy tájékoztatás, hogy rendelésedet rendszerünk fogadta.

Amennyiben ezt az első tájékoztató levelet nem kaptad meg, kérlek ellenőrizd a levélszemét (spam) mappát valamint, hogy nem hibásan adtad-e meg az email címed.

Mikortól elfogadott a rendelés részünkről (távollevők közti szerződés létrejötte)?

Email üzenetet küldünk a rendelésed visszaigazolásáról, teljesítésének megkezdéséről. Ezen levél után jön létre a távollevők közti szerződés.

15 óra előtt is át tudom venni a rendelésemet?

A megrendelést csak akkor tudod átvenni amennyiben értesítést kaptál róla SMS-ben és emailben. Ezt azért fontos megvárnod, mert addig nincs itt fizikailag a megrendelt terméked.

Elfelejtettem a jelszavam, mit tegyek?

Új jelszót a Belépés / Elfelejtette a jelszavát menüpont alatt tudsz kérni , vagy [KATTINTS ide]

Mi a teendő banki átutalásos fizetési mód esetén?

A megrendelésről egy automatikus emailt küldünk. Ezt követően, 1 munkanapon belül egy következő üzenetben küldjük az utaláshoz szükséges adatokat valamint a díjbekérőt.

Hogyan tudom módosítani a szállítási címet?

Ammenyiben a csomagodat már odaadtuk a GLS-nek, úgy a GLS által küldött levélben található linken tudod módosítani a címet.

Amennyiben bejelentkezve adtad le a megrendelésed és még NEM adtuk oda a GLS-nek, akkor a szállítási címed módosíthatod a Fiókom / Megrendelések menüpont alatt.

Regisztráció nélküli rendelésnél az ügyfélszolgálat felé kell jelezned emailben (info@compker.hu) a címed módosítását.

Hogyan tudom a számlázási adatokat módosítani?

A rendelés véglegesítésénél kérünk alaposan ellenőrizd az adatokat. A számla kiállításáig van lehetőséged ezt módosítani a Fiókodban a Megrendelések között, illetve regisztráció nélküli vásárláskor emailben.

Utólag, a számla kiállításának hónapjában, adminisztrációs díj ( 1 800 Ft / számla ) ellenében tudjuk javítani, módosítani. Ezt követően (több hónappal később) nem áll módunkban módosítani.

Mi történik, ha nem tartózkodom otthon a kiszállítás időpontjában?

Amennyiben nem megfelelő az időpont vagy a cím, webes felületen vagy telefonon is tudod jelezni és módosítani a GLS-nél.

Kapok számlát a vásárlásról?

Társaságunk a vásárlásról minden esetben a Magyarországon aktuálisan érvényben lévő ÁFA-s számlát állít ki, külön kérés nélkül is.

Hogyan kapom meg a számlát és a garancialevelet?

Személyesen a megrendelés átvételekor.

Kiszállításkor (GLS, Pick Pack Pont), a csomagon kívül található okmány tasakban található, melyet egy nagy narancssárga „Számla a tasakban” matrica is jelez.

Teljesített megrendeléssel kapcsolatos legfontosabb kérdések
Átvettem

Mi a teendő, ha hibás/sérült/hiányos terméket vagy csomagot kaptam?

Az ilyen típusú reklamációt az átvételt követő 24 órán belül tudunk csak elfogadni. Amennyiben már a dobozon külsérelmi nyomot látsz, a futárnál mindenképpen dokumentáld (jegyzőkönyv/fénykép).

Amennyiben ha a kicsomagolást követően tapasztalsz sérülést, hiányt, azonnal vedd fel a kapcsolatot velünk az (info@compker.hu) és amennyire lehetőséged van küldj fényképeket a sérülésről/hiányról.

A csomagod összeállításról nagy felbontású videó készül, valamint a súlya is pontosan rögzítésre kerül, így, ha előfordul hiány (nagyon-nagyon ritka eset), hamar le tudjuk zárni a reklamációs folyamatot.

Hova/Hogyan kell visszaküldenem a hibás terméket?

Személyesen az üzletünkben, 1132 Bp. Visegrádi utca 6.

Postán / Futárral szintén az üzletünkbe: 1132 Bp. Visegrádi utca 6.

A garanciális ügyintézést (3 munkanapon belülit is) elindítani, kizárólag a Hibabejelentő oldalunkon tudod, ahol bővebb tájékoztatást is találsz.

Cserélni, vagy javítani fogják a hibás terméket, esetleg kérhetek helyette más típusú árut?

A terméket az átvételtől számított 3 munkanapon belül, nem javítjuk (kivétel a jelentéktelen hiba, pl. elem le van merülve) hanem újra cseréljük, ha ez nem lehetséges akkor visszafizetjük a termék árát.

Az átvételtől számított 3 munkanapon túl, elsősorban javítás vagy ha ez nem lehetséges csere történik, amennyiben egyik sem lehetséges a hibás termék vételárát visszatérítjük.

A garanciális ügyintézést (3 munkanapon belülit is) elindítani, kizárólag a Hibabejelentő oldalunkon tudod, ahol bővebb tájékoztatást is találsz.

Miért 2-4 hét a garanciális ügyintézés?

A garanciális ügyintézésre leadott terméket, szervizünk leteszteli a leírásban szereplő hibára. Amennyiben ez nálunk is jelentkezik, továbbítjuk a szakszerviz felé, ahol a konkrét javítás történik. Amennyiben a leadott termék nem javítható, akkor ők küldenek csere terméket. A szakszerviz a javításokat a beérkezés sorrendjében végzik el, ez nagyban meghatározza az ügyintézés hosszát (elsősorban NEM RAJTUNK múlik). Mi mindent elkövetünk azért, hogy ez az idő, minél kevesebb legyen.

Cseregarancia szolgáltatásunkkal ezt az ügyintézési időtartamot tudod 3 munkanapra csökkenteni (kapsz egy új terméket helyette).

Ugrás az oldal tetejére