Szállítás és fizetés

Mennyi idő alatt szállítunk?

A rendelés visszaigazolását követően általában 1 munkanap alatt érkezik meg a kívánt termék és vehető át telephelyünkön, vagy tudjuk a csomagot elindítani. Kivételt képeznek azok a termékek melyek telephelyünk raktárában megtalálhatók, ezek akár a rendelés napján a nyitvatartási időben átvehetők.

 

Milyen szállítási módok közül választhat?

Jelenleg három szállítási mód közül lehet választani:

  • Csomagküldés futárral
  • PickPack Ponton való átvétel
  • Személyes átvétel üzletünkben

 

Mennyibe kerül a szállítás futár szolgálattal?

A termékeket az eladó szerződéses partnere szállítja ki (GLS), de szükség esetén az eladó harmadik fél segítségét alvállalkozóként/közreműködőként igénybe veheti vagy saját maga végzi el. 

A Webáruház az árunak a raktárba való megérkezést emailben jelezzük, majd a csomagolást követően a futárnak átadjuk. Erről szintén email értesítést küldünk. 

 

A kiszállítás díjai:

  •  1 - 15.000 Ft között: 1290 Ft
  •  15.000 Ft felett: 990 Ft

Az alapdíjat a következő súly és értékhatárok növelik: 

  • Súly felár: 

  • 0 - 15  kg - 0 Ft 

  • 15 - 20 kg - 350 Ft 

  • 20 - 25 kg - 600 Ft 

  • 25 - 30 kg - 1.000 Ft 

  • 35 - 50 kg - 1.600 Ft 

  • 50 kg felett: Egyedi ár, vagy több csomagra bontás 

  • Utánvét felár: 

  • 1 - 150.000 Ft - 0 Ft 

  • 150.001 - 200.000 Ft - 600 Ft 

  • 200.001 - 300.000 Ft - 1.500 Ft 

 

300.000 Ft-ot meghaladó utánvétes csomagot nem tudunk küldeni csak előre utalásos fizetéssel. 

Speciális termékeknél előfordulhat, hogy a súlyhatárt nem haladja meg a csomag, de a maximális körméretet igen. Ebben az esetben felvesszük a vevővel a kapcsolatot egyeztetést céljából.

Kérjük, hogy a csomag átvételekor ellenõrizze, annak sérülésmentességét! Amennyiben hibát, sérülést, hiányt tapasztalna, akkor a futárral vetessen fel jegyzõkönyvet. Ne vegye át a csomagot és mihamarabb lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal. A futár távozása után történt, utólagos reklamációt nem tudunk elfogadni!

Várható szállítási (kézbesítési) idő: A megrendeléstől számított 2 munkanap

 

Mennyibe kerül a szállítás Pick Pack Pontos átvétel esetén?

A Pick Pack Pontos átvétel esetén jelenleg előre utalásos, illetve készpénzes fizetés lehetséges. 

A szállítás díja: 990 Ft

Utánvét felár: 290 Ft 

A csomag maximális mérete 60x50x50cm, súlya pedig maximum 20kg lehet. Ezen értékeket meghaladó csomagokat automatikusan több csomagra bontva tudjuk küldeni, ez esetben minden egyes csomag díja 990 Ft. Ha ez nem lehetséges, pl. csomag mérete túl nagy, a vevővel egyeztetve más szállítási módot ajánlunk. 

A termék(ek) raktárba való megérkezését emailben jelezzük, majd a csomagolást követően a futárnak átadjuk, aki az átvételi pontra szállítja. Erről szintén email értesítést küldünk. Miután az átvételi pontra megérkezett a Pick Pack Pont értesítést küld, hogy a csomag átvehető. 

Várható átvételi idő: Budapesten a megrendeléstől számított 2 munkanap, országosan a megrendeléstől számított 3 munkanap.

 

Mennyibe kerül a szállítás személyes átvétel esetén és mikor vehető át?

Személyes átvétel esetén mivel szállítás nem történik, így szállítási díj sincs.

A reggel 8 órág beérkező rendelések meg aznap délután 15 órától átvehetők. Az ezt követően érkező rendelések a következő munkanapon 15 óra után vehető át. Kérjük mindenképp várják meg az email és/vagy sms értesítést, mert csak ez után vehető át a termék hosszabb várakozás nélkül.

Melyen fizetési módok küzül választhat?

A megrendelt termékek vételárának kiegyenlítése átutalással / utánvétellel / készpénzben / bankkártyával lehetséges. A termékeknél kétféle eladási ár jelenik meg: "Fogyasztói ár" és "Kedvezményes ár". A "Kedvezményes ár" kizárólag a webáruházban leadott rendelések esetén érvényes, amennyiben a fizetés készpénzzel az üzletben, utánvéttel a futárnál vagy átutalással történik. (Telefonon, személyesen, e-mailben és egyéb módon leadott rendelésre nem vonatkozik a "Kedvezményes ár"Ezen fizetési módokra kedvezményt biztosítunk, amely kedvezményt a "Kedvezményes ár" már tartalmazza. Minden egyéb megrendelési és fizetési módnál a "Fogyasztói ár" érvényes. 

Átutalásos fizetés futárcéges átvétel és személyes átvétel estében is lehetséges, amikor a díjbekérőt elektronikus úton előre megküldjük és a számlánkra történő jóváírás után vehető(k) át termék(ek) vagy indítjuk a futárral a csomagot. Kérjük ne utaljon a számlánkra addig, amíg a díjbekérőt nem küldtük el emailben. Az átutalás megjegyzés vagy közlemény rovatban a díjbekérő Bizonylat számát feltüntetni szíveskedjen, a könnyebb azonosíthatóság érdekében. Az áru átvételekor amennyiben nem az veszi át a terméket akinek a nevére szól a számla, úgy csak meghatalmazással áll módunkban kiadni a terméke(ke)t, melyet emailben előre vagy papíron az átvételkor kérünk. A meghatalmazásnak tartalmaznia kell az Meghatalmazó nevét, A meghatalmazott nevét és egy személyi okmányának számát. Ez az eljárás mind a vevő, mind az eladó érdekeit szolgálja, hogy egy előre kifizetett termék a jogos tulajdonosához kerüljön. Az átutalásos fizetésre kedvezményt biztosítunk webáruházban történő megrendelés esetén, a kedvezményt a "Kedvezményes ár" már tartalmazza. 

Utánvételes fizetés futárcéges (GLS) és "Pick Pack Pont"-os kiszállítás esetén és 200.000-Ft értékhatárig lehetséges. Az ezen értékhatárt meghaladó csomagküldéses szállítással rendelkező megrendelések esetén átutalásos fizetésre van csak lehetőség. Az utánvétes fizetésre kedvezményt biztosítunk webáruházban történő megrendelés esetén, a kedvezményt a "Kedvezményes ár" már tartalmazza. 
 
Készpénzes fizetés személyesen, bolti átvétel esetén lehetséges. Az készpénzes fizetésre kedvezményt biztosítunk webáruházban történő megrendelés esetén, a kedvezményt a "Kedvezményes ár" már tartalmazza. 
 
Bankkártyával az üzletben történő fizetésre bolti személyes átvétel esetén van lehetőség, de a bankkártyás fizetés esetében nem tudunk kedvezményt biztosítani (készpénzfizetési kedvezményt), így ezen árunk eltérő, melyet külön jelzünk a termékeknél. A megrendelés leadása után cégünk visszaigazoló levelet küld a vevőnek, amely tartalmazza a teljes bruttó vételárat, az esetleges kedvezményeket, valamint a szállítás költségét. Bankkártyás fizetéskor a normál "Fogyasztói ár" érvényes.


Az internetes (online) bankkártyás fizetésről: (Jelenleg tesztelés alatt, nem elérhető)

Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetõségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó 
rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetõoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági elõírásai szerint mûködõ oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. 
Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs 
birtokában, abba betekintést nem nyerhet. 

Kérjük, készítse elõ kártyáját! A bankkártyával történõ fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége: 

  • Kártyaszám (A kártya elõlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplõ, 13-19 jegyû szám.)
  • Lejárati dátum (A kártya elõlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplõ, hh/éé formátumú szám.)
  • Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizetõ oldalon található, erre vonatkozó mezõt legyen szíves üresen hagyni!) 

Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethet: 

  • MasterCard (dombornyomott)
  • Visa (dombornyomott)
  • American Express (dombornyomott)
  • Electron (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetõvé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
  • Maestro Az OTP Bank internetes fizetõfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történõ felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával! 

Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure 
Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetõséget, amely a tranzakció során ellenõrzésre kerül, és egyértelmûen azonosítja a kártyát használó személyt. 

Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhetõ a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt az OTP oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), 
és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése. 

Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik. 
Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetõfelületén kell megadnia. Ezt követõen azonban a Bank 
automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelõ oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást 
követõen a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességérõl, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amenynyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul. 

Ügyfélszolgálat / Kapcsolat:
ww.otpbank.hu 
06 1/20/30/70 366 6666 • 06 40 366 666

 

Meghibásodott a vásárolt termék, alkatrész, mi a teendő?

A meghibásodott alkatrészt, terméket a jótállási jegyen található szervizhez kell eljutattni. A jótállási jegyen megtalálható a szakszerviz elérhetősége és minden szükséges információ.

Amennyiben a jótállási jegy kiállítója a Soltrade Europe Kft. (Compker), abban az eset cégünk végzi a garanciális ügyintézést.


Hova kell vinni a hibás terméket, alkatrészt? 

A hibásnak vélt terméket juttassa el személyesen vagy postai / futáros módon a jótállási jegyen lévő szakszerviz címére kell eljutattni. Egyes gyártók magunk intézik a beszállítást és futárt küldenek a termékért. Az ügyintézés menetéről a jótállási jegyen talál bővebb információt.

Ha jótállási jegyen mint szerviz a Soltrade Europe Kft. (Compker) szerepel, abban az esetben a 1132 Budapest Visegrádi utca 6. címen található telephelyünkön működő szervizünkbe kell a terméket behozni. Amennyiben nincs módja személyesen, vagy egyéb módon visszajuttatni a hibás árut, igénybe veheti cégünknél a garanciafutár szolgáltatást, melynek keretén belül vállaljuk, hogy 1-2 munkanapon belül küldjük a futárt a hibás alkatrészért, majd bevizsgálás után tájékoztatjuk az eredményéről. Hibás termék esetén a javított vagy cserélt alkatrészt a legrövidebb időn belül ugyancsak futárral visszajuttatjuk Önhöz. Ennek díja 2790 Ft.

Szervizünk címe és nyitvatartása személyes átadás esetén: 1132 Budapest, Visegrádi utca 6. (Nyitva: H,SZ,P: 10-14; K,CS: 14-18)

Ha postai vagy egyéb futárszolgálattal küldi szervizünknek a hibás terméket, ne cégünk telephelyére, hanem a szerviz címére küldjék a csomagot (1132 Budapest, Visegrádi utca 6.). Utánvéttel feladott csomagot nem veszünk át!

Amennyiben postai úton vagy futár szolgálattal küldi vissza a hibás terméket, kérjuk alaposan és gondosan csomagolja be. Mellékelje hozzá az összes kiegészítőjét (kábel, adapter stb.) a számla és a jótállási jegy másolatát, valamint a pontos hibaleírást. A nem megfelelő csomagolásból származó, a szállítás alatt keletkező sérülésekért semmilyen felelőséget nem vállalunk.

Kérjük minden esetben a teljes terméket küldje vissza, ne csak a hibásnak vélt részét! Pl. Memórai KIT (párban árult) hibája esetén mindkét modult, ne csak a hibásat. Hanfal rendszer esetén minden részt, még akkor is, ha csak a tápegység ment tönkre. Stb.. A hiányos termék garanciális ügyintézését a legtöbb esetben nem tudjuk elindítani.


Mennyi idő alatt készül el a javítás?

FONTOS:  A forgalmazó Soltrade Europe Kft. nem vállal felelősséget semmilyen olyan kárért, amelyet közvetlenül vagy közvetve bármilyen összetevőnek nem hivatalos szerviz vagy szakember által végzett helytelen telepítése okozott. Továbbá nem vállalja a felelősséget a kompatibilitási problémákból adódó egymással és/vagy a számítógéppel nem kompatibilis alkatrészek beszerelhetőségével, működésével kapcsolatban.
Amennyiben úgy érzi, hogy a telepítést nem tudja megfelelően végrehajtani, vagy nem biztos az alkatrész(ek) egymással- és/vagy az Ön számítógépével való kompatibilitását illetőleg, vegye fel a kapcsolatot szervizünkkel, vagy egy szakképzett számítógép-szerelővel.

  • Csak a hibás alkatrészt kérjük leadni, kábelek, doboz és egyéb a működéshez nem szükséges kiegészítők nélkül. Amennyiben nem mi általunk összeszerelt számítógépből kell kiszerelni és visszaszerelni az alkatrészt, vagy több alkatrész közül a hibásnak vélt kiszűrését elvégezni, ezt csak szervizdíj ellenében tudjuk elvégezni. (Természetesen a garanciális csere és javítás, díjmentes)
  • Fizikai sérült, törött, repedt, nem rendeltetésszerűen használt terméket garanciális javításra átvenni nem tudunk.
  • Intel alaplapok esetén, a processzor foglalatot védő műanyag lapka nélkül a terméket átvenni nem tudjuk.